marți, 1 iunie 2010

Ramai, suflete, copil!


"La multi ani!" si voua!

Da, am primit si eu urarea azi, de 1 iunie, desi varsta mea plateste acum tribut copilariei. Ma bucur, insa, sa stiu ca inca mai sunt oameni care imi ureaza "Sa traiesti, copil drag!".

De fapt, e o zi posomorata, cu greva la metrou, cu nervi intinsi, cu tensiuni, cu criza, cu griji, cu ploaie si frig, furtuni si neintelegeri. Dar ce stiu copiii despre aceste lucruri? Ei deseneaza pe asfalt, se joaca, alearga. Nu toti, din pacate. Sunt multi cei ce nu prea cunosc bucuria acestei zile.

Sambata seara am iesit sa dansez in ploaie la un concert. Nu m-am mai putut abtine, desi multa vreme am stat sub o umbrela pe care am impartit-o cu alte 3 fete. Mi-a placut tare mult.

De dimineata, ii spuneam cuiva asa, amuzandu-ma chiar eu de mine: "Ieri de dimineata, doua fundulete babane mergeau pe Aviatorilor. Unul pe o bicicleta mica, altul pe una mai mare. Ghici cui apartinea primul fundulet! " Din pacate, raspunsul nu il vor sti decat cei ce cunosc personajul.

Ieri seara am mers sa vad o expozitie de portrete la Dalles. La intrare, un tanar astepta sa ne spuna ca, din cauza ca e greva, nu pot sa vizitez expozitia decat incepand cu ziua de miercuri. Nu am priceput care e legatura intre sala Dalles si greva bugetarilor, dar am plecat la fel de nedumerita ca si batranul care avea aceleasi intentii ca si mine. Nu mi-a ramas decat sa o iau la pas, pe strada, admirand nebunia norilor negri, vartejurile cu praf si gunoaie de pe troatuar, aspect care m-a consolat deoarece aveam camera foto la mine.

Dar... au inflorit teii si e o placere sa strabati aleile, mai ales dupa o ploaie proaspata. E luna cireselor si a crinilor. Iar azi, azi e ziua fiecaruia din voi, asa ca va doresc sa ramaneti in suflet copii.

Niciun comentariu: