luni, 20 septembrie 2010

Zilele Bucurestiului


Daca pana ieri s-au sarbatorit "Zilele Bucurestiului", cu spectacole, marsuri, targuri, parade, gradini amenajate, bere, mititei si spitale pentru unii, sarit de pe rampe si rupt coloana in numele lui Red Bull care da aripi, de azi sarbatorim cu proteste. Totusi, ma astept ca de data aceasta sa se protesteze in mod responsabil, nu cu scuipat de seminte, cerut fotografii pentru aparut la televizor si chiulit o zi de la munca cu prilej de plimbare.
Mai acum cateva zile, am primit doua comentarii anonime: unul in care mi se recomanda o fundita rosie prinsa de degetul de la picior si unul in care mi se spunea ca ar fi bine sa stau in banca mea si sa nu ma mai intereseze viata altora. De buna seama ca lumea se simte "atacata" de ceea ce scriu: nimic altceva decat adevarul sau isi apara "saracia, si nevoile, si neamul". Asa se intampla cand esti om cinstit sau cand le arati altora ca ce-i al tau nu e si al lor.
Si pentru ca gramada sa fie cu varf, ma trezesc ca metroul s-a scumpit, dar nu asa, sa fie. Abonamentul pentru calatorii nelimitate, pe o luna, s-a dublat si nici macar nu se gaseste. Asa ca, ai drept la alegere, dar esti obligat sa cumperi ce se ofera. CFR-ul are si el treaba cu majorari in procente si ma intreb ce va mai urma. Citind stirile, ma ingrozesc. O sa murim de foame pe "glia muncii"? Sunt si eu optimista si sper... la o alta tara in care sa "traiesc bine".
Ei, dar nu e totul gri, asa ca cerul de afara. Mai sunt si momente saltarete, ca o romancuta cu fota jucausa. Un astfel de moment a fost "Rock loves Chopin", pe care chiar l-am degustat, atat ca fotograf, cat si ca spectator, desi mi-au picat si mie in cap ramasite de artificii. Pana la noi vesti, semnam cu o labuta si asteptam sa vedem ce se mai intampla.
[Si... o recomandare pe care am primit-o, la randul meu: Absolute Radio!]

7 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ca ar fi interesant sa publici si comentariile anonime daca respecta un minim de decenta. Raspunzandu-le, evident pe un ton politicos, s-ar putea sa-ti dai seama si despre cine e vorba, ma gandesc ca-ti vor da replica, cine stie ......
Oricum, cu fundita sau fara, ai provocat niste reactii si tot ii bine, nu ?
Cat despre aspectul socio-economic al postarii tale, cred ca trebuie sa ne pregatim pentru vremuri si mai rele, dar sa speram pentru mai bine ........ ca nu costa inca ....

nami spunea...

La indemnul tau, am publicat comentariul trimis pe acest blog, la postarea antetioara. Din pacate, pe cel cu fundita, de pe blogul de fotografie, m-am grabit si l-am respins.
In mare, pot spune ca banuiesc cine ar fi putut sa se simta vizat(a) de atitudinea mea.
Oricum, mergem in fata cu "toate panzele sus", ca doar "un sut in fund e un pas inainte". :-)

Anonim spunea...

O intrebare : ce intelegi tu prin "sa se protesteze in mod responsabil" ? :)

nami spunea...

Cred ca se intelege din context ce am vrut sa spun. :-)

Lorena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andrei spunea...

Dupa mine, un "protest in mod responsabil" ar insemna sa aiba si un efect, eventual sa conduca spre o revolutie.
Iar o revolutie implica in general o schimbare destul de violenta a regimului :D
Ar fi o chestie sa vedem niste caftinguri pe Calea Victoriei ...
Dar vorba clasicilor anonimi, am face bine sa stam in banca noastra :))

nami spunea...

Lorena, om trai si om vedea. Eu, deocamdata, mi-am facut datoria intr-un fel.
Cam asa ceva am vrut sa dau de inteles, Andrei.
Revenind la problema anonimilor, eu nu ma grabesc sa trag concluzii pripite despre identitatea lor. E posibil sa nu fie ceea ce pare, la prima impresie.