miercuri, 26 ianuarie 2011

Ia de la fata: l-am furat


Mergeam aseara pe un bulevard maaare al Bucurestiului si ma abordeaza tigancusa. M-o fi masurat ochiometric si o fi vazut ca nu sunt chiar de capatat. S-o fi gandit ca merita sa dea cu banul (nu cu ghiocul):

"-Hai! Ia de la fata! E de furat. Hai! Acum l-am furat!". Erau niste parfumuri Bulgari si alte marci pe care nu am apucat sa le recunosc, in graba. Ma gandeam cata prostie, cata indrazneala si cata nesimtire. De fapt, incalificabil cu toate cuvintele pamantului sa faci asta. Si uite ca nu m-am gandit sa ma uit dupa vreun politist, ca tare mi-ar fi placut sa vad cum isi aduna fustele "demoazela" si o rupe la fuga. Bine, la cum se misca spagile in zilele noastre, nu m-ar fi mirat sa ii ghiceasca in palma fetiscana si sa fie lasata in pace. La figurat vorbind.

Ahhh... ce lume! Prea de tot!

Atat aveam sa spun. Deocamdata. Mai bine un catecel sa ascultam, sa mai treaca oful: http://www.youtube.com/watch?v=w8KQmps-Sog&feature=channel

2 comentarii:

Andrei spunea...

Hehe, de ce oare nu ma mira povestea ? :)

nami spunea...

Pai... ai patit-o si tu, poate. Pe mine m-a enervat ca a mai si spus ca e furat. Adica... nici atata demnitate? :))