joi, 10 martie 2011

Viata corporatista in martie

Ei, nici martisoarele nu mai sunt ce-au fost. Si daca nu primesti un brat mare de flori adunate de la diferitele departamente sau de la colegi simpatizanti, primesti o chestie ingenioasa, care te amuza si iti reaminteste ca lucrezi intr-o "corporatie" a secolului XXI. Ce-i drept, pe mister Superman, il vad de ceva vreme, de 1 martie, la mine pe birou, dar inca ma face sa zambesc "initiativa" departamentului de finante al companiei.

Urcand de la metrou, de 1 martie, dar si in interior, am zarit flori, flori, multe flori. Brate de flori pe tocuri, printre sine de tramvai si ciorapii rosii.

M-am chinuit zeci de minute, seara, sa gasesc pe cineva cu un snur atarnand in piept. Am gasit... o singura persoana. Totusi, amintirea unui domn cu sapca pe cap si ziar in mana, la vreo 50 de ani, vazut tot sub pamant, cu o punga de plastic plina de vreo 20 de buchetele de ghiocei, m-a facut sa ma revigorez. Macar putin din dulceata parfumului primaverii cum era ea, cu ceva ani in urma, mai persista, prin colturi poluate de capitala. Si mi-a mai placut ceva: zambilele strecurate prin buzunarele rucsacelor carate de barbati, desi tot la fel de contemporana le era sederea strangulata pe acolo.

In functie de inspiratie, pe birouri au mai zabovit bomboane de ciocolata, prajituri, produse cosmetice si... altele, in functie de imaginatie, buget si profilul companiei.

Eii... si vine primavara. In sfarsit!!! Tigarile se fumeaza acum cu adieri de aer caldut. Incep sa apara rochitele si tocurile, iar 8 martie vine cu Roger Ferrero, trandafiri, cinste in oras, concerte gratuite, barbati mai mult sau mai putin imbracati (uuu... ), bautura gratuita, expozitii, targuri, parfumuri noi si rasfat de inceput de cochetarie. Cam atat am zarit pe site-urile de stiri sau am testat pe propria-mi piele in acest an.

De 9 martie nu stiu prea multe, dar mi-a ajuns la urechi un zvon cu cele 40 de pahare cuvenite mucenicilor, preschimbate in halbe de bere. In rest, nu stiu cand, cum si unde este prevazuta sarbatorirea barbatului, in aceasta zi sau daca ar trebui sa spun cuiva "La multi ani!".

Si, in asemenea asalt de floricele, feminitate, dantele si voaluri, colega se trezeste la serviciu cu o traducere privind cosmetica barbatilor (sa mai mentionez ca ne-am distrat copios pe seama ei?), din care va retin atentia cu:

"Taking care of the hair down there certainly has its benefits.
You might say, when there’s no underbrush, the tree looks taller."

"
An empty stable smells better than a full one. It’s no secret armpits can get a little ripe."
"If your grass is patchy, mow the lawn."

Sa mai spuna cineva ca barbatii nu sunt luati in seama, la acest capitol! [:))]

(In final, recomandarea mea muzicala - o melodie pe care am descoperit-o cu ceva vreme in urma, scoasa la suprafata prin luna ianuarie: http://www.youtube.com/watch?v=0kFhx27OMdE )

Un comentariu:

omuldelamunte spunea...

Neîndoielnic că scrii bine, vorbele au o trăire şugubeaţă, iar link-ul cu The Pierces mi-a mers la zona de plăcere. Deosebit stil...
Al tău.