joi, 19 noiembrie 2009

Metrou, ceata

Si daca amalgamul de brobonele umede nu s-ar amesteca in lumina diminetii, cu galbenul frunzelor, dimineata ar fi prea seaca.
Da, a fost greva la metrou. Ei si ce? Ne-am descurcat. Unii au preferat sa se amestece cu altii in autobuze si sa parcurga o statie in 50 de minute, in timp ce altii au respirat in voie, la pas, secundele ce se scurgeau, inaintand, in detrimentul celor mai sus numiti. Frumos asa. Din pacate, constat ca, la ceas matinal, nu prea gasesti pas de om prin parcuri. Ici - colo, cate un tanar cu servieta sau vreun batran galopand pentru sanatate. Mi-am luat si eu ragazul catorva kilometri pe jos in plus fata de cei obisnuiti, ocolind ruta cu tramvaiul 16 pentru un respiro de la Casin pana in Pipera... Ce-i drept, altii ma depasesc cu un dublu de "nebunie", dar este bine si atat. In acest timp, de cascat ochii in stanga si in dreapta, am reusit sa scot "pusca" din "teaca" si sa scot cateva cadre in ceata si lumina calda a diminetii.
Azi am reluat rutina metroului. Mmm... Totusi, ca pentru oameni cu fixuri, intre Victoriei si Aviatorilor, am luat din nou la numarat frunzele, cainii si oamenii cu care ma vad zi de zi, pe bucatica de bulevard ce ni se cuvine. Un domn se uita insistent la mine la trecerea de pietoni. Dupa ce i-am iesit din raza de scanare, s-a intors dupa mine si a continuat sa ma priveasca prelung. Plecat pe campii nu parea. Suparator in astfel de momente este faptul ca te gandesti la cine stie ce "citat" scris in frunte de care tu nu ai habar. Sau la un guguloi in frunte pe care nu l-ai observat in oglinda, de dimineata? :)) Lasad gluma laoparte, cred ca nenea tanjea dupa tinerete. Il iertam. Doar de data asta.
Revenind, insa, la ceturile diminetii, multumesc toamnei acesteia care a staruit cu de toate in ograda noastra. Frumos a mai reusit sa se imbrace in aceste luni si mult ne-a mai facut cu ochiul ca o domnisoara "coapta". Sa-i sarutam deci, manusitele ei, carora le vom pune manusi in curand.
Aahh... de doua zile, observ ca incepe impodobirea copacilor. Casutele se pregatesc de targ, pe Aviatorilor. Unele chiar au fost pictate. Sper numai sa nu incep sa vad cum rasar chinezismele pe acolo. Ar fi pacat.
Vine decembrie, oameni bun? Ptiu... ce repede trecu anul...

Niciun comentariu: