luni, 24 octombrie 2011

Jurnal pe intuneric. O seara actuala


22:02 Nicio lumina pe strada. Si, totusi, e rosiatic cerul. Ca atunci cand ninge. Noroc cu telefonul: pot scrie si asculta melodiile preferate. Asa mi-am compus si poeziile: 16. N-ati inteles? Pana de curent. Desi imi doresc tare mult sa vina Coldplay pe Arena Nationala, inca nu pot decide intre ei si U2 pentru locul 3 in topul melodiilor cu care disper lumea. Altfel spus, melodiile mele de suflet. Ma uitam la Doctor Zhivago cand s-a stins lumina in cartier. Recenzorii bateau la usa acum o ora: n-am raspus. Chiria e aceeasi... Ce sa adaug? E fain pe intuneric si cu caldurica in calorifer. Bine ca mai sunt inca subventii! Ma simt asa, ca in ziua de Craciun, cand ma asez in pat dupa ce am ascultat colindatorii. Lumea asta chiar e faina, asa trista uneori, asa vesela si mai arareori. Numai buna de observat. Sora mea a facut primele sapunuri naturale cu manutele ei. Eveniment, nu gluma. Credeti-ma pe cuvant! Blue are o noua jucarie si e asa jucaus dupa operatie. Acum, ca la cabinet am crezut ca am un leopard in cusca. Acasa e vopsit gardul. Unul nou, cu exceptia portii. Da, si au cules recolta, in beci se coace vinul. Pff (am devenit fan al acestei interjectii)... Melodia de acum imi aduce aminte de "Pianistul". "Agonie si extaz" e o carte prea buna pentru a incerca sa vezi filmul! Dar am amanat Florenta din motive care vor iesi la iveala. Norii astia grei invita la ploaie. Dar nu picura nimic. Banii sunt putini, dar ce e mult strica. Putini pentru un cap de vise. Aproape ca am realizat ce mi-am propus in acest an, cu un minus, dar si un plus. Per total, ies pe 0. ;))
Si, in final, "j'aime la France!".

Niciun comentariu: