luni, 11 iulie 2011


Am sa va spun o povestioara scurta.

"Ne-am intalnit, dar nu ne-am cunoscut. Ne-am reintalnit. Ai pus ochii pe mine. Eu imi ziceam: "agasant si plictisitor". Tanar fruct de-abia intrat in parguire: eu. Te tineai scai de mine. Eu nu stiam cum sa scap de tine. Am inceput sa ne trimitem e-mail-uri. Generatia "calculator".

Odata m-am enervat ca imi scrii numai despre carti si muzica. Am propus sa schimbam subiectul. L-ai schimbat. Ti-am spus ca nu poate fi mai mult intre noi, mi-ai propus sa iesim. Mi-era frica si tremuram la gandul ca m-ai putea saruta. Nu m-ai sarutat. Veneai in fuga la mine si ieseam pe malul lacului. M-ai sarutat. Uitasem cum era sa constientizez alte buze decat ale mele. Mi s-au aprins calcaiele. Am fost nebuni. Am baut primul cocktail cu alcool. Trebuia sa merg la un concert. Ne-am despartit.

Planuiam o iesire. Am lasat-o balta pe o prietena. S-a suparat pe mine. M-am impacat cu tine.

Am invatat sa ascult si alte note, sa citesc si alte randuri. Am reinvatat curiozitatea, sa glumesc, sa ma iau singura peste picior. Am concurat pe aceeasi pista. Am iesit amandoi castigatori. Am coborat multe pante, am suit putine dealuri, ne-a nins in plina luna iunie.

Ti-am adorat fiecare parfum de pe gat si bocancii invechiti, camera plina pana la extaz de coperti. Iti mangaiam parul: ma umpleam de vise. Iubesc Parisul fara sa-l fi vazut vreodata si mai mult cuvantul "acasa". Din cuvintele tale. Am baut primele doua beri una dupa alta si m-ai sprijinit sa nu o iau pe ocolite. Am ajuns cu bine. Intr-o seara, dupa ce am stat in ploaie, m-ai luat pe umar ca pe un sac si m-ai carat pana in strada, cu vecinii la apel. Am ras.

Ai vorbit mai mult decat mine. Am tacut. Ma intrebai "de ce?". Nu spuneam nimic. Pastram fiecare farama pentru acum.

Am inca fiori cand ne intalnim. Iti dai seama? Imi bate inima ca si cand ar vrea sa vina la tine.

Te-am necajit in multe dati. Imi pare rau. M-ai intrebat de ce te iubesc. Pentru toate acestea si cate nu incap aici.

Ti-am vazut ochii umezi. A durut. Asa a fost sa fie. Ne-am despartit din nou."

Si cam asa se incheie povestioara.

Sa nu uit melodia pe care am furat-o de la sora mea. Mi s-a parut ca se potriveste.
Anne Murray - You needed me https://www.youtube.com/watch?v=mhZQaRdR5WA&feature=player_embedded

PS: Pentru ca a fost concert Bon Jovi duminica si am fooost, in ton cu siragul de simple amintiri de mai sus si pentru ca e melodia de la care am inceput sa ascult "de ei" - Thank you for loving me http://www.youtube.com/watch?v=ESOVrc4K3CQ

Noapte buna!

Niciun comentariu: