marți, 15 decembrie 2009

Ninge astazi pentru... mine


Da, asa cum prognoza meteo spunea, ninge azi in toata tara. Frumos s-a mai gandit ziua aceasta sa imi dea un sarut cu zambet pe obraz.

De dimineata, oamenii curatau de zor la masini, cutu' se urca cu labutele pe stapan, pricinuindu-i mare necaz, aerul intepa cu frigul obrazul, vantul plesnea cu fulgii in fata.

Acum isi au rost luminitele acelea atarnate de stalpi si fire, bradutul impodobit aseara de fete, manusile si caciula, ghetutele. Simteam ca respir aer, desi pasii lasau urme negre pe acelasi bulevard plin de masini. Eram cu gandurile mele, cu muzica si cu fulgii intr-un fel de dans nevazut. Trecatorii sa stie ca eu am trasat liniute pe bancile de pe Aviatorilor daca cumva vor gandi ca cineva a a stricat echilibrul alb al naturii. Un joc ce ma facea sa ma simt copil. Unul din paznicii casutelor de la targul de Craciun se ascundea sub una dintre prelatele insiruite acolo, de aspra atingere a broboanelor inghetate. Altul se plimba agale. Eu priveam la urmele lasate in zapada: cate forme! Mi s-au parut tare haioase machetele de biserici, postate pe sub copaci. Nu stiu de ce erau vesele acele prezente.

Un gand fugitiv mi s-a dus inspre seara trecuta. Stiam ca are sa ninga. Speram.



Alexandru Andries - Ninge Iar
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Mirela Momanu spunea...

...oficial a venit iarna!
Cu fulgi atat de frumosi si desi, cu putin polei si multa vanzoleala:)

nami spunea...

He-he... Si nu-i frumos? Ce bine imi pare!!!